Frolova Motoru Kompānija

         GM Daewoo Auto & Technology Company vēstures fakti

1972. gada 7 . jūnijs               

Tiek nodibināta kompānija GM Korea (GM - 50%, Shinjin - 50%)

1976. gada 17. novembris    

Nosaukums tiek nomainīts uz Saehan Motor Company Ltd.

              

     (KDB pārņem Shinjin piederošos 50% akciju)

1978. gada jūlijs       

Daewoo koncerns iesaistās Shinjin vadībā

              

     (Daewoo pārņem KDB piederošos 50% akciju)

1983. gada janvāris       

Kompānijas nosaukums tiek nomainīts uz Daewoo Motor

1986. gada 27. jūnijs       

Tiek uzsākta mazās klases automašīnas Lemans ražošana

1990. gada 26. oktobris       

Tiek uzsākta vidējās klases sedana Espero ražošana

1991. gada 3. jūnijs      

Tiek uzsākta kompaktklases automašīnas Tiko ražošana

1992. gada 29. oktobris       

Daewoo pārņem GM piederošās 50% akciju

1993. gada 11. janvāris       

Tirdzniecības departaments atdalās kā patstāvīga kompānija:

             .

     Daewoo Motor Sales Company Ltd

1995. gada 2. jūlijs    

Tiek nodibināts meitas uzņēmums Indijā

             

     (1994. gada jūlijā tiek nodibināts kopuzņēmums ar DCM)

1995. gada 9 augusts       

Darbu uzsāk autobusu rūpnīca Ķīnā

            

     (1993. gada septembrī tiek nodibināts kopuzņēmums)

1996. gada marts    

Darbu uzsāk vieglo automašīnu rūpnīca Rumānijā

             

     (1994. gada janvārī tiek nodibināts kopuzņēmums)

1996. gada maijs     

Darbu uzsāk FSO kompānija Polijā

           

     (1995. gada augustā tiek pārņemti FSO aktīvi)

1996. gada jūlijs      

Tiek atklāta rūpnīca Uzbekijā

            

     (1992. gada augustā tiek nodibināts kopuzņēmums)

1996. gada 16. novembris   

Tiek uzsākta mazās klases automašīnas Lanos ražošana

1997. gada 19. februāris   

Tiek uzsākta vidējās klases sedana Nubira ražošana

1997. gada 1. aprīlis       

Tiek uzsākta augstākās vidējās klases sedana Leganza ražošana

1997. gada 21. aprīlis       

Tiek atklāta rūpnīca Kunsanā

1998. gada 10. janvāris       

Tiek pārņemta kompānija SsangYong Motor

1998. gada 27. marts       

Tiek uzsākta kompaktklases automašīnas Matiz ražošana

2000. gada 7. janvāris       

Tiek uzsākta minivena Rezzo ražošana

2000. gada 7. oktobris       

GM-Fiat konsorcijs iesniedz nodomu vēstuli

2000. gada 17. oktobris      

Tiek iecelta jauna vadības komanda

            

     (Priekšsēdētājs Lee Jung-dae un Prezidents Lee Young-guk)

2001. gada 21. septembris  

Tiek parakstīts saprašanās memorands ar GM Grupu

2002. gada 19. marts       

Tiek uzsākta vidējās klases sedana L6 Magnum ražošana

2002. gada 30. aprīlis       

Tiek parakstīts kontrakts par aktīvu pārdošanu GM Grupai

2002. gada 2. maijs     

Tiek uzsākta mazās klases automašīnas Kalos ražošana

2002. gada 30. septembris  

Daewoo kreditori noslēdz vienošanos par likvidācijas plānu, ko apstiprina tiesa

2002. gada 17. oktobris       

Tiek nodibināta GM Daewoo Auto & Technology Company

2002. gada 25. oktobris       

Tiek nodibināta GM Daewoo Europe GmbH

2002. gada 4. novembris     

Tiek nodibināta GM Daewoo Automotive Central & Eastern Europe
 

 

 

© AS Frolov Motors
- 2005 -